Szybkość helpdesku, wsparcia serwisu pomocy OVH .com .pl .co.uk

Autor:
Doktor Problem
Opublikowano:
Kategorie:
Informatyka
Tagi:


serwis pomocy OVHOd wielu lat jestem klientem firmy hostingowej OVH. Związku z tym że mieszkam za granicami Polski i prowadziłem już działalność w różnych krajach korzystałem z usług już różnych centrali OVH.

I po kilku doświadczeniach z tą firmą doszedłem do ciekawych wniosków:

Zależnie gdzie mamy założone konto ovh.pl, ovh.co.uk czy francuskojęzyczna kolebka ovh.com to jakość obsługi klienta jest zdecydowanie różna.

Gdy rozpocząłem moją przygodę ze stronami internetowymi 8 lat temu ktoś polecił mi firmę hostingową OVH – duża pewna firma z niezłymi w tamtym okresie cenami. Wszystko szło pięknie. Rzadko były jakieś problemy a jak były to kierowałem pytanie do serwisu klienta ovh.pl a odpowiedź dostawałem po maksymalnie kilku godzinach a na ogół w przeciągu godziny. Byłem naprawdę zadowolony.

Jednak odtworzyłem firmę w Belgii i chciałem żeby było jeszcze lepiej więc konto i księgowość przeniosłem do ovh.com aby wrzucać sobie faktury w koszta. Pomyślałem sobie może troszkę drożej ale odliczając VAT itp wyjdzie taniej.

I w tedy rozpoczęły się moje kłopoty. Na każdy problem jaki zgłosiłem w ovh.com musiałem czekać 2-4 dni. A w świecie IT tyle czasu to koszmar. Prawie każda wiadomość rozpoczynała się od typo – przepraszam że tak późno odpisujemy.

Mineło trochę czasu otworzyłem firmę w Anglii więc i założyłem konto w ovh.co.uk i tam sytuacja wyglądała lepiej nić francuskojęzycznej filii ale dużo gorzej niż w ovh.pl. Czasy odpowiedzi były lepsze ale nadal za długie.

Aż w końcu napotkałem na problem który ani filia ovh.co.uk ani centrala ovh.com nie potrafiła rozwiązać lub może nie chcieli bo za każdym razem podsyłali mi propozycję zakupienia nowej usługi (dodatkowe adresy email). Problem był duży ponieważ blokował mi rozwój ważnych dużych projektów. Domena z www się nie wyświetlała a bez www tak. Ten problem spotkałem wcześniej wiele razy i za każdym razem udawało się go rozwiązać samemu. Ale tym razem było coś jeszcze.

A byłem pewien że da się go rozwiązać więc poprosiłem obsługę klienta w ovh.pl o pomoc. Na początku natrafiłem na babkę która pisała że nie może mi pomóc bo proszę o pomoc związku usługami zarejestrowanymi w innych centralach. Więc z powrotem przeniosłem kilka usług otworzyłem kolejny. Poprosiłem o pomoc jeszcze raz, wymiana kilku wiadomości z Panem Sławomirem Kapłońskim w jeden dzień uporałem się z problemem który zalegał mi od pół roku.

Teraz mam zamiar przenieść wszystkie usługi do ovh.pl i nie będę już patrzył że nie będę mógł już tego wrzucać w koszty firmy ale przynajmniej nie będę się martwił.

Dodam że serwer prywatny MySQL został u francuzów i jak widocznie skasowałem przez przypadek jedną bazę danych i poprosiłem o recovery to odpowiedzi nadal nie dostałem a mija już drugi dzień.

[yop_poll id=”2″]



Frazy wpisywane w wyszukiwarkach aby znaleźć ten artykuł:
| |

  1. Radek pisze:

    Do ovh dodam ze sa problemy z wysylaniem maili do ludzi co maja na serwerach nazwa.pl maile nie dochodza oczywiscie ovh do niczego sie nie przyznaje ale problem jest… moze tez ktos mial doswiadczenia w tej kwestii

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Nazwa *
E-mail *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak sprawdziłęm że dysk twardy nadaje się do wymiany

Nie dawno jedna z placówek dyplomatycznych poprosiła mnie o dokument stwierdzający na jakiej podstawie zalecam wymianę dysku w pięcioletnim komputerze....

Zamknij